خدمات باربری در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران
باربری تهران
جستجو کردن
Close this search box.

جا به جایی می‌تواند برای هر کسی یک زمان استرس‌زا باشد، اما می‌تواند برای کودکانی که معمولا کنترل کمتری بر موقعیت دارند، سنگین باشد. بسته به سن آنها، میزان تلاشی که باید برای بسته بندی اتاق آنها اختصاص دهید متفاوت است. ممکن است لازم باشد جعبه های آنها را به طور کامل بسته بندی کنید، ممکن است فقط نیاز به ارائه کمک های گاه به گاه یا نظارت و بررسی داشته باشید، یا ممکن است به سادگی یک مهلت و مواد مورد نیاز آنها را ارائه دهید.

اگر جوان‌تر هستند، کمک به جمع‌آوری اتاقشان فرصتی عالی برای شماست تا در مورد روند جابجایی با آنها صحبت کنید، به سؤالات آنها پاسخ دهید و هر ترسی که ممکن است داشته باشند را فرو نشانید.صرف نظر از سن آنها، در اینجا می توانید به آنها کمک کنید اتاق خود را جمع کنند:

تمیز کردن یک مرحله مهم در هر فرآیند بسته بندی است زیرا به شما کمک می کند از شر وسایل غیر ضروری خلاص شوید و مقدار وسایلی را که باید جابجا کنید کاهش می دهد. همچنین زمان مناسبی برای خلاص شدن از شر لباس‌هایی است که دیگر لازم ندارید- هر چیزی را که دیگر مناسب نیست پرتاب کنید

به خاطر داشته باشید که بی نظمی می تواند یک تجربه عاطفی بسیار بیشتر برای کودکان باشد، به خصوص در زمان تغییرات پر فراز و نشیب مانند جابه جایی. چیزهایی را که آماده خلاص شدن از آنها نیستند دور نریزید. درعوض، کمی وقت بگذارید و وسایلشان را با آنها مرور کنید. چیزهایی که ممکن است انتظار نداشته باشید ممکن است برای آنها در بزرگسالی معنی داشته باشد. اگر آنها آماده جدا شدن از چیزی نیستند اما از آن استفاده نمی کنند، آن را در جعبه ای برای ذخیره سازی کنار بگذارید و اجازه دهید وقتی بزرگتر شدند دوباره آن ها را با خود مرروکنند

جمع آوری مواد بسته بندی

پس از تمیز کردن، باید ایده خوبی از تعداد جعبه و سایر مواد بسته بندی مورد نیاز خود داشته باشید. قبل از شروع بسته بندی، موارد زیر را جمع آوری کنید:

جعبه هایی که احتمالاً شامل جعبه های کمد لباس (بسته به سن و اندازه کودک شما)

لوله برای هر پوستر و چاپ بدون قاب

مواد بسته بندی، مانند بسته بندی حباب دار و کاغذ بسته بندی

خودکار و نشانگر

دفترچه یادداشت یا کاغذ تحریر

نوار بسته بندی

کیسه های پلاستیکی (که اگر مواد صنایع دستی یا مایعات دیگری وجود دارد که باید بسته بندی شوند)

برچسب ها و سایر وسایل سرگرم کننده برای تزئین جعبه های کودکان

بسته بندی

در طول فرآیند بسته بندی، هر لباس یا سایر مواردی را که برای یک کیف لوازم ضروری ،ضروری است کنار بگذارید. سپس می‌توانید وسایلی را که فرزندانتان کمتر استفاده می‌کنند بسته‌بندی کنید و وسایلی را که تا آخر هفته به آن‌ها نیاز دارند ذخیره کنید.

مبلمان

صرف نظر از سن آنها، اکثر بچه ها برای جدا کردن مبلمان خود به کمک یا نظارت نیاز دارند. هر قسمتی را که قابل جدا شدن است باز کرده و جدا کنید. پیچ ها و قطعات کوچک را در یک کیسه برچسب دار قرار دهید و آن را به قسمت بزرگتری از مبلمان بچسبانید.

تخت

می‌توانید تمام ملافه‌هایی را که قبل از جابه‌جایی مورد نیاز نیستند، از قبل بسته بندی کنید، سپس در روز جابجایی، می‌توانید تخت را جدا کنید، تشک را بردارید و چارچوب را جدا کنید. تشک را در یک ورقه پلاستیکی بپیچید و آن را در جعبه تشک قرار دهید تا در هنگام حمل و نقل از آن محافظت شود.

اسباب‌بازی‌ها

شکل‌های عجیب آن‌ها می‌تواند بسته‌بندی اسباب‌بازی‌ها را دشوار کند، اما به لطف ماهیت بادوام و سبک اکثر اسباب‌بازی‌های کودکان، معمولاً انداختن همه آنها در یک جعبه آسان است. برای اسباب‌بازی‌های سخت و پلاستیکی یا آن‌هایی که قطعات شکستنی دارند، بهتر است آن‌ها را در کاغذ یا سایر مواد بسته‌بندی بپیچید و روی آن‌ها را با اسباب‌بازی‌های نرم مانند حیوانات عروسکی بپوشانید.

برای کودکان بزرگتر و نوجوانان، ممکن است موارد شکستنی وجود داشته باشد که نیاز به بسته بندی دقیق دارند. تمام قطعات شیشه و یادگاری ها را در بسته بندی حباب دار بپیچید و جعبه(ها) را به عنوان “شکننده” علامت گذاری کنید.

تمام پوسترها، چاپ ها و آثار هنری را از روی دیوارها بردارید. قطعات بدون قاب را می توان دوباره نورد کرد و در داخل لوله های بسته بندی قرار داد. قطعات قاب شده باید با دقت پیچیده شوند و در یک جعبه با اندازه مناسب بسته بندی شوند.

لباس

بسته به سن فرزندان شما، جعبه کمد ممکن است غیر ضروری باشد. اگر سن آنها زیر 8 تا 10 سال باشد، تا کردن و بسته بندی لباس هایشان ممکن است بیشترین حس را داشته باشد و در فضای جعبه صرفه جویی کند. در غیر این صورت، آویزان کردن لباس ها در جعبه کمد یک راه سریع و ساده برای بسته بندی لباس است.

همانطور که بسته بندی می کنید، همه چیزهایی را که داخل جعبه است بنویسید. هر جعبه را برچسب بزنید و فهرستی از محتویات آن درج کنید.

برای اینکه این فرآیند سرگرم‌کننده‌تر شود، به بچه‌هایتان اجازه دهید جعبه‌هایشان را با چیزهایی مانند نشانگر یا برچسب تزئین کنند – موادی که بر یکپارچگی جعبه تأثیر نمی‌گذارند یا حمل آن‌ها را دشوار نمی‌کنند.

همچنین میتوانید بخوانید

ویژگی شرکت های باربری خوب

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *