خدمات باربری در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران
باربری تهران
جستجو کردن
Close this search box.

 

بیمه باربری چیست؟

بیمه باربری دریایی اقیانوس در برابر تمام خطرات ناشی از ضرر فیزیکی یا آسیب به محموله ها از هر علت خارجی در طول حمل و نقل، چه از طریق دریا یا هوا، محافظت می کند.

بیمه باربری کامیون به پوشش خسارت محموله های حمل و نقل اجاره ای، به دلیل آتش سوزی، برخورد یا ضربه زدن به محموله کمک می کند.

حق بیمه باربری چقدر است؟

حق بیمه حمل و نقل دریایی اقیانوس بر اساس پیش بینی حمل و نقل مطمئن در هر سال متفاوت است. حق بیمه های بیمه بار کامیون ها بر اساس قرار گرفتن در معرض آسیب متفاوت است، یعنی تعداد رانندگان، کامیون ها، کالایی که حمل می شود و …متفاوت است

به چه میزان بیمه بار نیاز دارم؟

توصیه می شود که یک فرستنده برای ارزش کامل کالای خود به اضافه کرایه، بیمه باربری داشته باشد. این تضمین می کند که آنها در صورت ادعای خسارت به طور کامل غرامت می گیرند.

پروسه ادعای بیمه باربری ترانزیت چقدر است؟

به طور معمول دو تا چهار هفته طول می کشد. هر چه بیمه‌گر تمام اسناد مربوط به خسارت را سریع‌تر دریافت کند، خسارت سریع‌تر می‌تواند تسویه شود.

آیا شرایط پرداخت برای بیمه باربری قابل تمدید است؟

آره. به عنوان مثال، ارائه دهندگانی هستند که با شرکت های مالی همکاری می کنند تا به مشتریان در هر اندازه کمک کنند تا راه حل پرداختی را پیدا کنند که بهترین کار را انجام دهد.

همچنین میتوانید بخوانید

ویژگی های یک باربری قابل اعتماد

از کجا می توانم بیمه باربری بخرم؟

بیمه باربری از بسیاری از شرکت های بیمه به صورت آنلاین در دسترس است. برای تعیین اینکه کدام شرکت باید بیمه محموله شما را ارائه دهد، محدوده شرکت های بیمه ای را که ارائه می دهند، قدرت خرید آنها، نوع محموله هایی را که بیمه خواهند کرد درصورت بروزآسیبرا درنظر بگیرید

بیمه باربری دریایی اقیانوس چیست؟

بیمه دریایی اقیانوس یک بیمه نامه است که کالاهایی را که به صورت ترانزیت با آب یا هواپیما حمل می شوند را پوشش می دهد. همچنین می تواند کالاهای مشابهی را در صورت حمل و نقل کوتاه مدت روی زمین با کامیون یا قطار در داخل و خارج از کشور پوشش دهد.

بیمه نامه بار باز چیست؟

خط مشی بار باز، یک خط مشی تمام خطر و جهانی است که به طور خودکار محموله های یک شرکت را در حین حمل و نقل بیمه می کند و پوشش کاملی را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *