خدمات باربری در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران
باربری تهران
جستجو کردن
Close this search box.

اگر در حال بستن چمدان ها هستید و به خانه دیگری نقل مکان می کنید، باید بدانید که چگونه ظروف غذاخوری شکننده را بسته بندی کنید تا مطمئن شوید که سالم به خانه جدید شما می رسد. بنابراین وقتی صحبت از بسته بندی آشپزخانه می شود، ظروف از جمله بشقاب ها باید به درستی بسته بندی شوند. با این راهنمای گام به گام آسان، نحوه بسته بندی ظروف و ظروف تخت را بیاموزید تا مطمئن شوید که آنها بدون آسیب به خانه جدید شما می رسند.

لوازم بسته بندی

شما به چندین جعبه با اندازه متوسط ​​نیاز دارید. می توانید جعبه های جدید بخرید یا می توانید جعبه های دست دوم را بسته بندی کنید. فقط به خاطر داشته باشید که اگر با جعبه های دست دوم بسته بندی می کنید، مطمئن شوید که محکم هستند و می توانند وزن چیزی را که بسته بندی می کنید نگه دارند.

همچنین به کاغذ بسته بندی یا کاغذ روزنامه، نوار بسته بندی و نشانگر برای برچسب زدن جعبه نیاز دارید. توجه داشته باشید که اگر از کاغذ روزنامه یا روزنامه برای بسته بندی استفاده می کنید، پس از باز کردن بسته بندی باید ظروف را به خوبی بشویید تا جوهر باقی مانده را پاک کنید.

آماده سازی

چه در حال بسته بندی با جعبه دست دوم یا نو هستید، باید قسمت پایینی آن را با نوار بسته بندی نیز تقویت کنید. چند لایه نوار چسب اضافه کنید سپس با فشار دادن دست روی آن، قسمت پایین آن را تست کنید.

کاغذ بسته بندی یا کاغذ روزنامه را بردارید و چندین ورق را به صورت تکه های کاغذ جمع کنید. از این برای خط کشی پایین و بالای جعبه استفاده خواهید کرد.

جعبه‌ای با اندازه متوسط ​​را که تقویت کرده‌اید انتخاب کنید و کاغذهای پهن شده را اضافه کنید و مطمئن شوید که کف آن را می‌پوشاند. می توانید از نایلون حباب دار نیز استفاده کنید، اما نایلون حباب دار گران است و بازیافت آن دشوار است.

هر ظرف را بپیچید

یک بسته کاغذ بسته بندی یا کاغذ روزنامه روی سطح کار خود قرار دهید. ورق ها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا ظروفی را که باید بسته بندی کنید در خود جای دهد.

اولین ظرف را در مرکز صفحه رویی قرار دهید و یک گوشه از ورق را روی بشقاب تا بزنید تا کاملاً پوشانده شود.

ظرف بعدی را بردارید و آن را روی ظرف اول قرار دهید. سه گوشه باقی مانده از کاغذ روزنامه ساده را روی ظرف دوم بپیچید.

کاغذ روزنامه را با نوار بسته بندی محکم کنید.

ظرف ها را جعبه کنید

دو ظرف را در جعبه در طرفین آنها قرار دهید. بشقاب ها هرگز نباید صاف بسته بندی شوند زیرا ممکن است منجر به شکستگی شود. اگر جعبه با هر نیرویی برخورد کند، صفحات روی لبه آنها می توانند فشار بسیار بیشتری را نسبت به زمانی که صاف در پایین جعبه قرار داده باشند تحمل کنند.

بسته بندی و چیدن را ادامه دهید

بسته بندی و قرار دادن ظروف در جعبه را ادامه دهید تا جعبه کاملا بسته شود.

اگر فضایی در جعبه باقی مانده است، کتانی یا حوله را روی ظروف قرار دهید یا از کاغذهای گلوله شده بیشتری برای پر کردن شکاف ها قبل از مهر و موم کردن جعبه استفاده کنید. جعبه را با چسب بسته بندی محکم ببندید.

جعبه را به‌عنوان شکننده علامت‌گذاری کنید، اقلام را در قسمت بیرونی کارتن مانند «آشپزخانه» یا «اغذاخوری» فهرست کنید.

جعبه‌هایی که به‌عنوان شکننده علامت‌گذاری شده‌اند، باید در کف کامیون بسته‌بندی شوند تا بالای سایر اقلام. شما باید جعبه های شکننده را زیر قطعات بزرگ مانند مبلمان،میز قرار دهید یا آنها را در کابینت هایی که می توانید درهای آنها را بسته ببندید، محکم کنید. به این ترتیب جعبه ها در حین جابجایی جابجا نمی شوند.

همچنین میتوانید بخوانید

بارنامه چیست؟

سایر نکات بسته بندی

اقلام سنگین تر را در پایین و وسایل سبک تر را در بالا قرار دهید.

اگر کاغذ بسته بندی یا بسته بندی حباب دار زیادی ندارید، از کتانی یا حوله به عنوان بالشتک استفاده کنید.

جعبه ای که استفاده می کنید نباید خیلی بزرگ باشد. به یاد داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *