خدمات باربری در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران
باربری تهران
جستجو کردن
Close this search box.

باز کردن چک لیست

حرکت در روز فرا رسیده است و زمان آن است که بسته بندی وسایل خود را در خانه جدید باز کنید.جابجایی یکی از استرس زاترین رویدادهای زندگی یک فرد است، اما با ایجاد یک چک لیست می توان آن استرس را به راحتی مدیریت کرد. به سادگی این مراحل را دنبال کنید تا برای هر گونه اتفاق ناگوار آماده شوید.

1. یک طرح ایجاد کنید

باز کردن چک لیست مقصد، بهترین راه برای کاهش استرس است که درک اولیه ای از اینکه می خواهید خانه جدیدتان چگونه به نظر برسد، داشته باشید. قبل از رسیدن کامیون برای جابجایی، ملک را ارزیابی کنید و کارهایی مانند نقاشی یا تعمیرات را انجام دهید. همچنین دانستن عملکرد هر اتاق مفید خواهد بود، بنابراین مکان مناسب برای تمام وسایل خود را بدانید.

2. پرداخت مناسب داشته باشید

آماده باشید تا هنگام رسیدن به صاحب خانه خود، پرداخت نهایی خود را ارائه دهید، زیرا بیشتر آنها تا زمانی که آن را دریافت نکنند، تخلیه را آغاز نمی کنند. بهتر است آماده باشید تا در روند جابجایی مشکلی وجود نداشته باشد و بتوانید خانه جدید خود را در اسرع وقت مبله کنید.

همچنین میتوانید بخوانید

چندین نکته قبل ازجابجایی

3. بازرسی

همانطور که جعبه ها تخلیه می شوند، از طرح چیدمان خود استفاده کنید تا به جابجا کنندگان(جعبه) بگویید هر جعبه را کجا قرار دهند. حمل یک کلیپ بورد با فهرستی از تمام دارایی هایتان ممکن است مفید باشد تا بتوانید هر یک از وسایل خود را در حالی که داخل آن حمل می شود تأیید کنید.

از هر جعبه عبور کنید تا مطمئن شوید که همه وسایل شما آنجا هستند و در همان شرایطی هستند که آخرین بار آنها را دیده اید. همین بازرسی را با مبلمان و وسایل خود انجام دهید و وسایل خود را به برق بزنید تا مطمئن شوید که هنوز درست کار می کنند. اگر بیش از حد مشغله یا خسته هستید که نمی توانید خودتان این کار را انجام دهید، اغلب می توانید افرادی را استخدام کنید تا به طور حرفه ای لوازم خانگی و الکترونیک شما را نصب و آزمایش کنند.

4. بسته بندی را باز کنید

هنگامی که تمام وسایل شما با موفقیت از کامیون خارج شد و وارد خانه جدید شد، اکنون زمان باز کردن بسته بندی است. ممکن است تصمیم گیری برای شروع کار دشوار باشد، بنابراین به آنچه نیاز دارید فوراً دسترسی داشته باشید فکر کنید.

غذا مهم ترین چیزی است که شما و کسانی که به شما کمک می کنند به آن نیاز دارید، پس از آشپزخانه شروع کنید. باز کردن بسته بندی همه چیز کمی طول می کشد، بنابراین هوشمندانه است که به مواد غذایی و ذخیره سازی مواد غذایی تا زمانی که این فرآیند طول می کشد دسترسی داشته باشید.

آرامش را بهتر می توان در چرت زدن و دوش گرفتن پیدا کرد، بنابراین اتاق خواب و حمام خود را در مرحله بعدی باز کنید. خواب، بهداشت و استفاده از توالت نیازهای مهمی برای حفظ آنها هستند و بی توجهی به آنها می تواند حرکت غیر ضروری را سخت کند. با آینده ی خود مهربان باشید و به خود اجازه دهید زودتر به یک تخت و دوش دسترسی داشته باشید تا برای باز کردن بسته های روز بعد سرحال باشید.

 

به کمک بسته بندی نیاز دارید؟شما همیشه می توانید برای خدمات بسته بندی به متخصصان حمل و نقل در شرکت باربری کیمیا بار اعتماد کنید. با سالها تجربه، ما می دانیم که چگونه هر یک از وسایل شما را بسته بندی کنیم تا از هر گونه آسیبی در طول فرآیند جابجایی جلوگیری کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *