خدمات باربری در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران
باربری تهران
جستجو کردن
Close this search box.

خانواده ها و افراد تقریباً بارها در طول زندگی خود جابه جا می شوند. دلایل زیادی برای جابه‌جایی وجود دارد: خانه‌های اولیه برای برآوردن نیازهای خانواده‌های در حال رشد بسیار کوچک می‌شوند. محله زندگی ناگهان نامناسب می شودیا…از نظر عملی، جابجایی می تواند در هر فصل و در هر روز از سال اتفاق بیفتد. این به مالک ملک بستگی دارد که تصمیم بگیرد چه زمانی وسایل را بسته و تعویض کند.برخی از زمان‌های سال در هنگام جابه‌جایی راحت‌تر از زمان‌های دیگر است. در اینجا نگاهی به گزینه های بسیاری که صاحبان خانه در مورد تغییر محل زندگی دارند، آورده شده است:

1. بهترین زمان برای انتقال از اول بهارتا آخرتابستان می باشد

صدای جیر جیر پرندگان متحرک فصل اوج ماه هایی که برای جابجایی بسیار مناسب هستند، ماه هایی از آوریل تا اواسط سپتامبر است که به عنوان فصل اوج حرکت نیز شناخته می شود. ماهی که صاحبان خانه برای نقل مکان انتخاب می کنند بسیار مهم است و بر تعداد زیادی از سناریوها تأثیر می گذارد. با توجه به اهمیت فصل، انتخاب دقیق یکی می تواند منجر به یک حرکت موفق شود.

آب و هوای بهار و تابستان معمولاً دلپذیر است و بارگیری و رانندگی کامیون در حال حرکت را آسان می کند. بدون یخبندان زمستانی و دمای یخبندان، خدمه در حال حرکت کارشان را راحت‌تر انجام می‌دهند. به همان اندازه چالش برانگیز است که در تابستان، بیماری های مرتبط با گرما افزایش می یابد.

با این حال، یک حرکت تابستانی برای خانواده‌هایی که بچه‌های سن مدرسه دارند ایده‌آل است. پس از فرا رسیدن تابستان، بچه‌ها مدرسه را برای سال تمام می‌کنند و فصل را به زمان مناسبی برای جمع‌آوری وسایل تبدیل می‌کنند و اجازه می‌دهند بچه‌ها با یک مکان جدید، مدرسه و دوستان محله آشنا شوند.

یکی دیگر از مزایای جابجایی در تابستان، مالی است. خانه‌ها در ماه‌های تابستان بیشترین تقاضا را دارند و احتمال فروش خانه و قیمت بالاتر را افزایش می‌دهند. در نقطه مقابل طیف، زمستان بیشترین انگیزه های مالی را ارائه می دهد، زیرا تقاضا برای شرکت های باربری کم است.

با این حال، زمانی که آب و هوای زمستان سرد است، محتویات کامیون در حال حرکت ممکن است آسیب ببیند، به خصوص اگر یک شبه رها شود. به‌علاوه، وسایلی که به‌طور نامناسب بسته‌بندی شده‌اند، در نتیجه یخ زدن و ذوب شدن متوالی در هنگام جابجایی از آب‌وهوای سرد به مناطق گرم، خراب می‌شوند.

عناصر خشن می توانند برای اقلام چوبی ویرانگر باشند. اگر کالاهایی که قرار است جابه‌جا شوند شامل آثار با ارزش و عتیقه هستند، بهتر است در آب و هوای مناسب‌تر جابه‌جا شوید.

هنگامی که قصد دارید در یک روز زمستانی تاول‌آلود حرکت کنید، به یاد داشته باشید که شرایط بیرونی نامطلوب است. کامیون‌های متحرک ممکن است در جاده‌های یخ‌زده بلغزند و سر بخورند یا در میان سرما خراب شوند و باعث تاخیر شود. حتی بارگیری کامیون در حال حرکت زمانی که زمین یخبندان است، خطراتی را به همراه دارد.

2.بهترین روز برای حرکت ازشنبه تا چهارشنبه

روز جابجایی انتخاب شده بر هزینه تأثیر می گذارد. جابجایی در اواسط ماه بسیار توصیه می شود، زیرا جابجایی ها در قسمت های اول هر ماه (زمانی که اجاره ها شروع می شود) به شدت رزرو می شوند. زمانی که شرکت‌های باربری دوره‌های آهسته دارند، نرخ‌های آنها معمولاً پایین‌تر است و باعث صرفه‌جویی در بسته‌ای برای صاحبان ملک می‌شود.

علاوه بر این، جابجایی در اواسط هفته مزایای بیشتری نسبت به جابجایی در آخر هفته دارد. باز هم، دوره‌های اوج جابه‌جایی‌ها در آخر هفته‌ها اتفاق می‌افتد، زمانی که بیشتر افراد برای جابجایی از محل کار مرخصی دارند. تعداد محدود روزهای آخر هفته در هر ماه نیز برنامه ریزی را پیچیده می کند. برای کمترین نرخ ها، در اواسط هفته حرکت کنید.

همچنین میتوانید بخوانید

چندراه برای محافظت ازظروف چینی در حین جابجایی

 

3. بهترین زمان برای حرکت صبح زود

در حالی که جابجایی هر روز از شنبه تا چهارشنبه ایده آل است، زمان حرکت نیز مهم است. افراد سحرخیز زمانی بیشترین سود را می برند که بین ساعت 8 تا 10 صبح حرکت کنند.

اسباب کشی در اوایل روز به صاحبان خانه زمان زیادی می دهد تا در خانه جدید خود چمدان خود را باز کنند، سازماندهی کنند و استراحت کنند. اگر جابه‌جایی عصر ترجیح داده شود، شرکت‌های جابجایی ممکن است از آن استقبال کنند. برای کسانی که بودجه کمی دارند، جابجایی در اواخر روز گاهی مقرون به صرفه تر است.

4. بهترین حرکت در روزهای غیر تعطیل است

جابجایی قبل از روز یادبود یا بعد از روز کارگر توصیه می شود. شرکت باربری ها به‌شدت در تعطیلات آخر هفته روز یادبود و روزهای نزدیک به این تعطیلات رزرو می‌شوند. با این حال، روزهای بعد از روز کارگر، زمانی که نوبت به برنامه ریزی برای نقل مکان می شود، تقاضای کمتری دارد.

جابجایی در طول تعطیلات و مناسبت‌های خاص، از جمله تولدها و سالگردها، اگرچه عملا امکان‌پذیر است، اما برای صاحب خانه‌ها دشوار است. به جای بستن چمدان یا باز کردن بسته بندی در زمانی که تعطیلات در اوج است، روزها بهتر است در جمع دوستان و خانواده سپری شود.

زمانی که تعطیلات فرا می رسد، گرفتار شدن بین خانه ها برای صاحبان خانه می تواند استرس زا باشد. در عوض، افراد باید زمان کافی را برای استقرار در یک مکان جدید، ملاقات با دیگران و ایجاد حس اجتماعی اختصاص دهند. حرکت پس از تعطیلات توصیه می شود، زیرا آنها زمان های ایده آلی برای خداحافظی هستند.

5. بهترین زمان برای حرکت زمانی است که تقاضا کم است

باز کردن بسته بندی،بعد از جابجایی هشتاد درصد خانواده ها بین ماه های آوریل و سپتامبر نقل مکان می کنند، که تقاضا برای شرکت های جابجایی را افزایش می دهد و نرخ ها را افزایش می دهد. هنگام جابه‌جایی محل سکونت در فصل اوج جابجایی، حتی روزها و زمان‌های غیر اوج بار نیز می‌توانند به سرعت رزرو شوند.

 

هزینه‌های جابه‌جایی را با برنامه‌ریزی از قبل، به طور ایده‌آل چند ماهه، و با یک شرکت حمل‌ونقل معتبر، مانند شرکت باربری،کیمیا بار کاهش دهید.تیم جابجایی حرفه ای ما در انواع جابجایی های مسکونی و تجاری مجرب است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *