خدمات باربری در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران
باربری تهران
جستجو کردن
Close this search box.

راهنمای بسته بندی

جعبه های جابجایی در خانه جدید، محل کار را طراحی کنید. اگر اتاق یدکی در دسترس است، آن را به عنوان دفتر مرکزی بسته بندی خود راه اندازی کنید. یک میز بزرگ که با یک پتو یا تشک سنگین پوشیده شده است، سطح کار خوب و محکمی را فراهم می کند. ممکن است داشتن یک میز دوم در نزدیکی شما برای وسایلی که به زودی بسته بندی می شوند مفید باشد.

به جعبه ها و مواد بسته بندی نیاز دارید – کاغذ روزنامه (روزنامه چاپ نشده برای بسته بندی)، کاغذ حباب دار، دستمال کاغذی، نوار بسته بندی، نشانگر نمدی، قیچی و روزنامه. جوهر از نقل و انتقالات روزنامه؛ روزنامه باید فقط برای بسته بندی بیرونی یا بالشتک استفاده شود و دست ها باید به طور مکرر شسته شوند تا از مالش جوهر انتقال دهنده جلوگیری شود.

اندازه های جعبه

جعبه هایی که استفاده می کنید مهم هستند. برای به حداقل رساندن آسیب، جعبه های مناسب برای اقلام خود را انتخاب کنید. مطمئن شوید که جعبه‌های شما خیلی سنگین بسته‌بندی نشده‌اند، زیرا ممکن است باز شوند، یا خیلی سبک نباشند، زیرا در صورت انباشته شدن می‌توانند خرد شوند.

توجه: با افزایش اندازه جعبه، وزن هر کالا باید کاهش یابد.

همچنین میتوانید بخوانید

چند مشکل که در روزجابجایی باید از آنها اجتناب کرد

جعبه 1.5 فوت مکعبی

(کتاب یا کارتن کوچک) این کوچکترین جعبه همه منظوره است که برای اقلامی مانند کتاب، سی دی، دی وی دی، ابزار و کنسرو استفاده می شود.

جعبه 3.0 فوت مکعبی

(کارتن متوسط) که به عنوان “اسب کار” جعبه ها شناخته می شود، اقلام کوچکتر و سنگین تر در این جعبه بسته بندی می شوند. وسایل کوچک آشپزخانه، پایه لامپ، قابلمه و تابه و ابزارهای کوچک در فضای باز برای این اندازه جعبه مناسب هستند.

جعبه 4.5 فوت مکعبی

این جعبه برای لباس‌های آویزان، ملحفه‌ها، پایه‌های لامپ بزرگ‌تر، لامپ‌ها، وسایل نشکن آشپزخانه و اسباب‌بازی استفاده می‌شود.

(کارتن بزرگ) که بزرگترین جعبه همه منظوره، این جعبه برای وسایل سبک و حجیم از جمله اسباب بازی های پر شده، بالش و کت های زمستانی استفاده می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *