خدمات باربری در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران
باربری تهران
جستجو کردن
Close this search box.

برای برخی از صاحبان خانه، جابجایی می تواند کابوس بی نظمی باشد. به محض شروع بسته بندی جعبه ها، کل سیستم خانه شما می تواند جابجا شود. بارگیری، تخلیه و نگهداری ظروف می تواند منجر به اختلاط شود. و باز کردن بسته بندی می تواند حتی بیشتر از بسته بندی، باعث بی نظمی شود.

بدیهی است که یک حرکت سازماندهی شده استرس کمتری ایجاد می کند و خطر گم شدن یا آسیب دیدن اقلام را کاهش می دهد. سوال واقعی این است که چگونه می توانید حرکت خود را واقعا سازماندهی کنید؟

در این مقاله، ما شش ابزار ضروری را برای زمانی که می خواهید به روشی منظم تر حرکت کنید، فهرست می کنیم

1. چک لیست

حتی زمانی که با شرکت باربری با خدمات کامل کار می‌کنید، این حرکت به تعداد زیادی گام کوچک نیاز دارد. همانطور که کاری را که باید انجام دهید به یاد می آورید، آن را یادداشت کنید. در صورت امکان، همه این موارد را در یک چک لیست که می توانید با خود حمل کنید، قرار دهید.

این وظایف ممکن است شامل اهدای اقلام قدیمی، بازگرداندن جعبه ها به ارائه‌دهنده خدمات و… باشد.

ممکن است بخواهید از یک برنامه در تلفن خود برای قابل حمل کردن چک لیست استفاده کنید، لیست را در یک سند مشترک بنویسید تا تمام خانواده شما بتوانند به آن مراجعه کنند، یا چک لیست را در مکانی آسان برای به خاطر سپردن قرار دهید، مانند یک کلاسور، که در بخش چهار بحث خواهیم کرد.

2. بازکردن جعبه ای به اشتباه

یکی از رایج ترین دلایلی که فرآیند بسته بندی از ریل خارج می شود این است که یک کالای روزانه در جعبه اشتباهی بسته بندی شده است. هنگامی که بسته بندی را شروع می کنید، هر باز کردن بسته بندی شما سازماندهی جعبه های شما را کاهش می دهد و جدول زمانی شما را به تاخیر می اندازد.

در ابتدای فرآیند بسته بندی، برای هر یک از اعضای خانواده خود یک جعبه غذا بگذارید. این جعبه باید حداقل به اندازه روزهایی که انتظار دارید بین خانه فعلی و خانه آینده خود سفر کنید، لوازم آرایش و لباس باشد. اگر یکی از اعضای خانواده شما روزانه دارو مصرف می کند، جعبه غذای او باید شامل لوازم پزشکی کافی برای سفر نیز باشد.

همچنین ممکن است بخواهید ظروف یکبار مصرف، تنقلات و برخی بازی های مورد علاقه خود را در جعبه خود قرار دهید. جعبه شما همچنین می‌تواند شامل مواردی باشد که باید هنگام ورود باز شوند، مانند وسایل حمام.

3. نوت بوک یا کلاسور

بسیاری از کارهایی که باید انجام دهید به شکل کاغذبازی، فهرست‌ها و صورت‌حساب‌ها هستند. اگر مکان امنی برای نگهداری آنها نداشته باشید، از دست دادن برخی از این اسناد آسان است. یک نوت بوک اختصاصی یا کلاسور سه حلقه می تواند به شما کمک کند تا در انجام این کارها بمانید.

کلاسور شما ممکن است شامل چک لیست ها و برنامه ها، فهرست موجودی اصلی از وسایل شما، و حتی محافظ صفحه پاک با سخت افزار یا کلیدهای کوچک در آنها باشد.

4. نوار هوشمند

برچسب زدن دقیق تضمین می کند که هر جعبه ای که بسته بندی می کنید در مکان صحیح قرار گیرد و هر اقلامی که بسته بندی می کنید به راحتی پس از جابجایی پیدا می شود. با این حال، برچسب زدن جعبه‌های جداگانه یک کار بسیار وقت‌گیر است، به خصوص اگر بخواهید فهرست‌های مفصلی از محتویات ظروف را درج کنید.فرآیند را با استفاده از نوار هوشمند ساده کنید.برای وضوح بیشتر، روی جعبه‌های مخصوص «شکننده»، «سنگین» یا علامت دیگری بنویسید.

5. جدول زمانی

حرکت یک فرآیند طولانی مدت است. تلاش برای تکمیل برخی مراحل در زمان نامناسب تقریباً همیشه باعث بی نظمی می شود. برای مثال، اگر مواد بسته بندی کافی را از قبل تهیه نکنید، ممکن است مجبور شوید عجله کنید و در نهایت به اشتباه بسته بندی کنید.

به محض اینکه فهمیدید باید حرکت کنید، یک جدول زمانی تعیین کنید. از این ابزارها به عنوان پایه ای برای یک حرکت سازمان یافته تر استفاده کنید. همانطور که کار می کنید، ممکن است راه حل های جدیدی پیدا کنید که به طور خاص با سبک زندگی شما سازگار است. به این راه حل ها توجه داشته باشید تا بتوانید در روز جابجایی بعدی خود از آنها استفاده کنید.

همچنین میتوانید بخوانید

چگونه ویولن، ویولن سل یا سایر سازهای زهی خود رادرحین جابجایی حرکت دهید

6. شرکت باربری را که استخدام می کنید بشناسید

یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرآیندجابجایی این است که شرکت باربری خود را خیلی قبل تر از روز اسباب کشی انتخاب کنید. هنگام انتخاب شرکت باربری، قیمت نباید تنها عامل شما باشد زیرا ممکن است در این شرایط قربانی یک شرکت باربری سرکش شوید. یک شرکت حمل و نقل قابل اعتماد بررسی های خوبی خواهد داشت و همچنین برای محافظت از اقلام شما دارای مجوز، باند و بیمه می باشد. فقط مطمئن شوید که قبل از حرکت به جلو با هر شرکت باربری تحقیقات خود را انجام دهید تا دقیقاً بدانید که قبل و در روز حرکت چه انتظاری دارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *