خدمات باربری در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران
باربری تهران
جستجو کردن
Close this search box.

هنگامی که آماده تغییر مکان به فضای زندگی جدید هستید، دانستن چند استراتژی بسته بندی باعث موفقیت این جابجایی می شود. لوازم کوچکی که در حین جابجایی خراب می شوند، نه تنها در صورت نیاز فوری به آنها دردسر ساز هستند، بلکه زمانی که مجبور به تعویض آنها هستید، باعث کاهش بودجه می شوند. بسته بندی وسایل کوچک را کنترل کنید تا در حین جابجایی آسیب نبینندو بعد از آن به خوبی نیاز شما را برطرف کنند.لوازم کوچک به هر وسیله الکترونیکی یا مکانیکی گفته می شود که به شما کمک می کند، به عنوان مثال، نظافت خانه خود را حفظ کنید یا به شما امکان می دهد غذا تهیه کنید. نمونه هایی از لوازم آشپزخانه کوچک عبارتند از: اجاق توستر،وافل ساز، درب بازکن برقی و مایکروفر. وسایل کوچک دیگری که زندگی روزمره را آسان می کنند عبارتند از: سشوار، جاروبرقی،جارودستی، چرخ خیاطی و بخاری.

هر وسیله کوچکی را می توان به صورت ایمن بسته بندی کرد. با تعداد زیادی از مواد ضروری بسته بندی شروع کنید:

کارتن
پوشش حباب دار یا فوم
کاغذ بسته بندی
نوار حمل و نقل
یک نشانگر ضخیم

1. سازماندهی کنید

یک بسته بندی کن وظیفه شناس از قبل فکر می کند و تمام وسایل کوچکی را که نیاز دارد بلافاصله پس از باز کردن بسته بندی سازماندهی می کند. اگر اول صبح بعد از جابجایی به قهوه نیاز دارید، بدانید کتری برقی در کدام جعبه قرار دارد.

بلافاصله پس از جابجایی، تمام وسایل کوچکی را که نیاز دارید جمع آوری کنید. این اقلام باید در صورت امکان در یک جعبه بسته بندی شوند یا به وضوح در جعبه های متعدد برچسب گذاری شوند، بنابراین متوجه می شوید که این جعبه ها باید ابتدا از بسته بندی خارج شوند.

2. تمیز و خشک کنید

می توان فوراً از ماشین هایی که به خوبی نگهداری شده اند استفاده کرد. قبل از بسته بندی وسایل کوچک را تمیز کنید. هر وسیله ای را می توان با یک پارچه صابونی پاک کرد، سپس با یک حوله دستی خشک کرد. جوش شیرین یک پاک کننده چند منظوره مفید است. به عنوان مثال، بخش های جداگانه مخلوط کن، مانند حلقه واشر و حلقه قفل، باید پاک شوند – نه زیر آب.

3. وسایل کوچک را جدا کنید

قبل از تمیز کردن و خشک کردن وسایل، آنها را جدا کنید. در نتیجه هر قسمت را می توان به طور کامل تمیز کرد. قطعات شل باید با احتیاط از دستگاه مادر جدا شوند. به عنوان مثال، تیغه های خرد کن و برش غذاساز، کاسه و درب آن باید به طور جداگانه پیچیده شود و پس از بسته بندی با غذاساز نگهداری شود. سینی موجود در مایکروفر باید برداشته شود تا از شکستن شیشه در حین حرکت جلوگیری شود.

اگر در مورد نحوه مونتاژ مجدد وسایل کوچک شک دارید، دستورالعمل‌های اصلی همراه دستگاه را مطالعه کنیدو قبل از بسته‌بندی آن‌ها را به دستگاه وصل کنید.

همچنین میتوانید بخوانید

اسباب کشی ایمن وسایل خانه

4. جعبه های کوچک را جمع کنید

لوازم کوچک در حالت ایده آل باید در جعبه های اصلی خود بسته بندی شوند تا از تناسب راحت اطمینان حاصل شود. جعبه ای که بیش از حد بزرگ است اجازه می دهد تا وسایل داخل جعبه حین جابجایی جابجا شود.

اگر جعبه‌های اصلی دستگاه در جایی یافت نمی‌شوند، جعبه‌های محکم و کوچک یا متوسط، جایگزین‌های ایده‌آلی برای بسته‌بندی وسایل کوچک هستند. می توانید جعبه های کوچکتر را با چند وسیله پر کنید. واژگون شدن یک جعبه بزرگ با چندین وسیله کوچک داخل آن می تواند منجر به برخورد وسایل و متعاقبا خرد شدن آنها شود.

نوارهای پایین جعبه ها را ببندید. جعبه های از پیش مونتاژ شده نیز به این مرحله نیاز دارند، زیرا با گذشت زمان، نوار می تواند باز شود و استحکام خود را از دست بدهد.

5. وسایل را آماده کنید

وسایلی که اغلب استفاده می کنید ممکن است حاوی مایعات یا باتری های باقی مانده باشند. با خارج کردن هر باتری، وسایل را برای جابجایی آماده کنید. اگر هر یک از وسایل مانند اتو بخار آب را در خود نگه می دارد، محتویات آن را خالی کرده و قبل از رفتن به مرحله بعدی کاملا خشک کنید.

6. وسایل را بپیچید

از کاغذ بسته بندی برای پیچیدن وسایل کوچک مانند اجاق توستر استفاده کنید و سپس با چسب ببندید. اگر دستگاه کمی بزرگتر است، مانند مایکروویو، به جای آن از پد کاغذی استفاده کنید. قرار دادن وسایل در فوم، لفاف حباب دار یا کاغذ بسته بندی از روکش وسایل در برابر فرورفتگی و خراش محافظت می کند.

هنگام پوشاندن وسایل، سیم ها را جمع کنید و آنها را همراه با واحدها بپیچید. سیم های آویزان شل می توانند سایر وسایل را خراش دهند.

7. جعبه ها را خط بکشید

جعبه های متحرک باید با حوله هایی در امتداد پایین پوشانده شوند تا به عنوان یک بالشتک عمل کنند. در بالای حوله ها، چندین اینچ کاغذ مچاله شده قرار دهید، که لایه ای از محفظه های هوا را برای جذب موثر ضربه ها در حین حرکت ارائه می دهد. روزنامه مچاله شده، کاغذ بسته بندی قهوه ای یا حتی روکش حباب دار می تواند به عنوان آستر مناسب عمل کند.

8. جعبه ها را بسته بندی کنید

اگر چندین وسیله کوچک را بسته بندی می کنید، جعبه ها را با چندین وسیله پر کنید. سنگین ترین وسیله را در پایین جعبه قرار دهید. لوازم سبک تر شایستگی جایگاهی در بالا را دارند.

همچنین میتوانید بخوانید

راهنمای بسته بندی اتاق کودکان در جابجایی

9. گوشه ها را پر کنید

گوشه ها و سوراخ های داخل جعبه بسته بندی شده را با کاغذ مچاله شده پر کنید.بالای جعبه باید به همان اندازه محکم بسته بندی شود. فضاهای خالی داخل جعبه می تواند منجر به جابجایی وسایل و احتمالاً آسیب دیدن وسایل در حین جابجایی شود.

10. مهر و موم و برچسب

هنگامی که جعبه ها تا لبه بسته بندی شدند، یک مهر و موم محکم در امتداد فلپ ها با نوار بسته بندی قرار دهید. برچسب زدن جعبه ها با نشانگر به شما کمک می کند محتویات هر جعبه را شناسایی کنید. هنگامی که روی جعبه (عبارت مشخص شده خود) «آشپزخانه» را خط خطی کردید، کلمه شکننده را به وضوح با حروف درشت بنویسید.

 

وقتی به دنبال شرکت های باربری حرفه‌ای هستید تا وسایلتان را با احتیاط بسته‌بندی کنند، برای انجام این کار به شرکت باربری کیمیا بار مراجعه کنید. تیم ما متشکل از کارمندان دارای مجوز، باند و بررسی پیشینه در محل حاضر می شوند تا از ابتدا تا انتها بسته بندی را انجام دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *