خدمات باربری در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران
باربری تهران
جستجو کردن
Close this search box.

اگر خانه‌تان را جابه‌جا می‌کنید، وسایل الکترونیکی زیادی برای جابه‌جایی خواهید داشت. یکی از گران ترین چیزهایی که در خانه خود دارید احتمالا تلویزیون شماست. با بزرگ‌تر شدن و گران‌تر شدن تلویزیون‌ها، خبر خوب این است که با وجود اندازه‌شان سبک‌تر و جابه‌جایی آن‌ها آسان‌تر می‌شود. دوران تلویزیون های باکس سنگین که برای جابجایی آنها به چهار نفر نیاز داشت، مدت ها گذشته است. در حالی که آنها سبک تر می شوند، این واقعیت که غول پیکر هستند وزن آنها را جبران می کند و ممکن است حرکت دادن آنها سخت تر باشد. اما برای اطمینان از اینکه آنها بدون شکستن یا آسیب دیدگی به خانه جدید شما می‌رسند، این دستورالعمل‌ها را برای جابجایی ایمن و مؤثر تلویزیون خود دنبال کنید.

ابزار

چسب بسته بندی

بالشتک یا پتو

نیروی کمکی

نیروی کمکی

اگرچه ممکن است واضح به نظر برسد، مهم است که مطمئن شوید که کمک کافی برای جابجایی تلویزیون دارید. آن‌ها بسیار سنگین‌تر از آن چیزی هستند که فکر می‌کنید، و از آنجایی که می‌توانند کاملاً شکننده باشند و به دلیل اندازه‌شان، بهتر است چند دست اضافی در اطراف داشته باشید تا نه تنها به بلند کردن آن‌ها کمک کند، بلکه شما را در حین حرکت از خانه به سمت مقصد کمک کنند.

پتو یا بالشتک

برای محافظت از تلویزیون در برابر ضربه، خراش و اثر انگشت به پتو یا پد مبلمان نیاز خواهید داشت. می توانید پتو و روکش را از یک شرکت باربری اجاره کنید. همچنین باید نوار بسته بندی محکمی در دست داشته باشید تا پتوها یا پدهای اطراف تلویزیون را محکم کنید.

همچنین میتوانید بخوانید

چگونه یک کاناپه مستعمل را تمیز کنیم

پیچیدن تلویزیون

روکش یا پتوها را روی زمین قرار دهید. تلویزیون را روی بالشتک قرار دهید، در موقعیت معمولی خود بایستید، سپس تلویزیون را با دقت بپیچید، مانند یک هدیه بزرگ. شما به چند نفرنیاز دارید تا پتو یا بالشتک را محکم نگه دارید در حالی که شخص دیگری روکش یا پتوها را با نوار بسته بندی محکم می کند. اطمینان حاصل کنید که نوار را مستقیماً روی تلویزیون ثابت نکنید. این می تواند به صفحه نمایش آسیب برساند.

کجا آن را قرار دهید

وقتی تلویزیون را روی کامیون گذاشتید، مطمئن شوید که در جای امنی قرار دارد که در حین حرکت جا به جا نشود.بهترین مکان برای نگهداری آن در مقابل دیوار پشتی کامیون در حال حرکت یا دیواره جانبی است. اثاثیه بزرگی را در اطراف آن قرار دهید – چیزهایی که در حین جابجایی جابجا نمی شوند. تا زمانی که تلویزیون را به طور ایمن بپیچانید، از ضربه محافظت می شود. فقط مطمئن شوید که گوشه های جعبه و سایر اشیاء تیز را از صفحه نمایش دور نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *