خدمات باربری در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران
باربری تهران
جستجو کردن
Close this search box.

قابلمه ها و ماهی تابه ها عموماً به راحتی قابل جابجایی هستند زیرا بادوام هستند، اما شکل نامناسب آنها می تواند بسته بندی آنها را سخت کند – و فضای زیادی را اشغال می کنند. اگر مسیر نزدیک است می توانید قابلمه ها و ماهیتابه های خود را در کیسه های زباله ببندید. اما اگر مسافت زیادی را طی می کنید باید ظروف پخت و پز خود را در جعبه ها بسته بندی کنید.

 

نحوه بسته بندی قابلمه و ماهی تابه در جعبه

اکثر قابلمه ها و تابه ها به جعبه هایی با اندازه متوسط ​​تا بزرگ نیاز دارند. اگر تابه ها سبک وزن باشند ویا بتوان آن ها را با سایر اقلام سبک وزن بسته بندی کرد، جعبه های بزرگ بهتر است. در غیر این صورت، به جعبه های کوچکتر بچسبید تا خیلی سنگین نباشند. برخلاف ظروف شیشه ای و اقلام شکننده، قابلمه ها و تابه ها برای محافظت به کاغذ بسته بندی نیاز ندارند، به جز درب شیشه ای، اما برای بسته بندی به مقداری روزنامه نیاز دارید. شما همچنین به نوار بسته بندی و یک نشانگر برای مهر و موم کردن جعبه و برچسب زدن آن نیاز دارید

کاغذ روزنامه ساده یا کاغذ قهوه‌ای رنگی را در پایین جعبه قرار دهید. کاغذ را به صورت توپ های محکم خرد نکنید، بلکه اجازه دهید در قسمت پایین به صورت بادکنکی باشند تا از جابجایی در حین حرکت جلوگیری کنید.

مطمئن شوید که همه قابلمه ها و تابه ها تمیز و آماده بسته بندی هستند. هر چیزی که ممکن است خراب شود را بردارید و آن را جداگانه بسته بندی کنید یا داخل گلدان قرار دهید و با چسب آن را محکم کنید.

قابلمه ها و ماهیتابه ها را در گروه های سه تایی روی هم قرار دهید و ظرف های کوچکتر را داخل گلدان های بزرگتر قرار دهید. درب ها را می توان به طور جداگانه بسته بندی کرد.

همچنین میتوانید بخوانید

نحوه ی بسته بندی کلاهک آباژور هنگام اسباب کشی

درب های شیشه ای و سایر اقلام شکننده یا شکستنی را با کاغذ بسته بندی یا حوله ظرفشویی بپیچید.

جعبه را با قابلمه ها و تابه های تو در تو و درب ها پر کنید. وسایل نرم و قالب‌گیری آشپزخانه مانند اسفنج، پارچه‌های تمیزکننده و حوله‌ها را در فضای خالی جعبه قرار دهید تا مطمئن شوید که هیچ چیز در حین جابجایی جابجا نمی‌شود.

اینجا مکان مناسبی برای قرار دادن کیسه های آرد، لوبیا خشک یا سایر وسایل آشپزی است که نمی شکنند.

جعبه را به خوبی بچسبانید و با علامت «آشپزخانه» و توضیحاتی در مورد اقلام بسته بندی شده علامت بزنید. اگر جعبه شامل اقلام شکننده است، در بالا با حروف درشت بنویسید «شکننده» ودر صورت تمایل، می توانید یک عدد نیز به جعبه اضافه کنید که نشان دهنده ترتیب باز کردن جعبه ها است.

از کیسه های زباله برای مسافت کوتاه استفاده کنید

در حالی که اکثرباربری ها به شما می‌گویند که همیشه وسایل خود را در جعبه‌ها ببندید، قابلمه‌ها و تابه‌ها چیزهای مناسبی برای بسته‌بندی در کیسه‌های زباله سنگین هستند، به خصوص اگر مسافت زیادی برای جا به جایی ندارید. بسته بندی قابلمه ها و تابه ها در جعبه هاممکن است سخت باشد. کیسه های زباله هم برای بسته بندی و هم برای باز کردن بسته بندی بسیار آسان تر است.

تنها ترفند این روش این است که گوشه های تیز را با چسب بچسبانید، به طوری که از  پلاستیک را پاره نکند و باعث آسیب رساندن به سایر وسایل (یا شما)نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *