خدمات باربری در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران
باربری تهران
جستجو کردن
Close this search box.

اگر مسافت کوتاه است، اغلب لازم نیست کلاهک ها را جدا از پایه آنها قرار دهید. اما اگر مسافت زیادی را جابه‌جا می شوید یا وسایل خود را برای مدتی در انبار نگهداری می‌کنید، باید همیشه کلاهک هارا به‌درستی بسته‌بندی کنید تا آسیب نبینند. کلاهک ها ظریف هستند و کثیفی و گرد و غبار را به خود جذب می کنند.

با اندازه ی مناسب جعبه شروع کنید

جعبه ای  را که به اندازه کافی بزرگ باشد انتخاب کنید تا علاوه بر کلاهک آباژورهای شما،فضای کمی برای کاغذ یا سایر مواد بسته بندی را درخود جای دهد جعبه را با نوار بسته بندی محکم ببندید. اگر جعبه بسیار بزرگتر ازکلاهک است، مطمئن شوید که کف آن را با کاغذ بسته بندی یا حوله یا مواد نرم دیگر برای ایجاد بالشتک بپوشانید. اگر کلاهک کاملاً در جعبه قرار می گیرد، احتمالاً نیازی به افزودن بالشتک نیست.

 

بیش از یک کلاهک در جعبه بسته بندی کنید

اگر می خواهید بیش از یک کلاهک را در جعبه قرار دهید، از کوچکترین آن شروع کنید. اولین کلاهک را از لبه سیمی آن بگیرید و آن را در جعبه قرار دهید و مطمئن شوید که در مرکز قرار دارد. کلاهک اول را با کاغذ یا کاغذ بسته بندی قهوه ای بپوشانید، سپس کلاهک دوم را روی کلاهک اول بکشید. حتما از کاغذ معمولی استفاده کنید نه روزنامه معمولی.

لایه بندی کلاهک خود را تکرار کنید تا زمانی که همه کلاهک های شما از کوچکترین تا بزرگ ترین آنها تو در تو قرار گیرند. مطمئن شوید که فضای کافی برای محکم کردن جعبه بدون فشار دادن کلاهک های تو در تو وجود دارد.

همچنین میتوانید بخوانید

بهترین زمان برای نقل مکان به یک خانه جدید

 

جعبه را ببندید و برچسب بزنید

هیچ چیز دیگری را در روی آن قرار ندهید، حتی وسایل نرم مانند کتانی. کلاهک ها شکننده هستند و به راحتی خرد می شوند. و تقریباً هر فشاری که بر آنها وارد می شود می تواند باعث تغییر شکل پارچه یا خم شدن قاب های سیمی شود. اگر فضای کافی در جعبه وجود داشته باشد، می توانید کاغذ بسته بندی را در بالای کلاهک اضافه کنید. در غیر این صورت، جعبه را ببندید و با چسب بسته بندی کنید.

جعبه را به عنوان “شکننده” برچسب گذاری کنید وهمچنین روی جعبه قید کنید که باید به کدام اتاق جعبه رامنتقل کنید که بعدا سر درگم نشوید.

اگر خود اسباب را جا به جا می کنید جعبه کلاهک را در کامیون قرار دهید تا چیز دیگری روی آن انباشته نشود. جعبه را در مکانی امن، مانند فضای پای زیر میز قرار دهید.

نکات و یادآوری هایی برای بسته بندی کلاهک های آباژور

قبل از بسته بندی آباژور دست های خود را بشویید و خشک کنید. پارچه های کلاهک معمولاً رنگ روشن دارند و به راحتی لکه می شوند. همچنین اغلب ظریف و تمیز کردن آن دشوار است.

همیشه کلاهک را از لبه سیمی بردارید. هرگز کناره های کلاهک را فشار ندهید.

تا حد امکان کلاهک ها را کنار هم قرار دهید. این نه تنها باعث صرفه جویی در فضا می شود، بلکه محافظت بیشتری در برابر آسیب ایجاد می کند.

همیشه از کاغذ معمولی برای بسته بندی کلاهک آباژور استفاده کنید. کاغذ روزنامه چاپ شده، جوهر و لک روی پارچه کلاهک باقی می‌گذارد و جوهر روی انگشتان شما ساییده می‌شود و مشکل را بدتر می‌کند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *