خدمات باربری در تمام مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران
باربری تهران
جستجو کردن
Close this search box.

جابجایی زمانی که اقلام شما شکننده هستند یک دورنمای ترسناک است – به خصوص زمانی که شامل آثار هنری گران بها یا عکس های خانوادگی باشد. آثار هنری می‌توانند بزرگ و غیرقابل تحمل باشند، و حتی مواردی که قرار است از هنر یا عکس‌ها محافظت کنند – یعنی قاب و شیشه – ممکن است در حین حرکت به آن آسیب بزنند. با این حال، اگر آثار هنری و قاب عکس ها را با دقت و به درستی بسته بندی کنید، می توانید هنگام ورود به خانه جدید، از پیدا کردن شیشه های شکسته جلوگیری کنید.

آنچه شما نیاز دارید

جعبه در سایزهای مختلف

نوار ماسک

کاغذ بسته بندی قهوه ای

بسته بندی حباب دار

چسب بسته بندی

 

آثار هنری را با جعبه های با اندازه مناسب مطابقت دهید

آثار هنری خود را بر اساس اندازه مرتب کنید. در بیشتر موارد، آثار هنری کوچک و متوسط ​​را می توان با هم گروه بندی و بسته بندی کرد. اگر قطعات بزرگی از آثار هنری را جابه‌جا می‌کنید، بهتر است هر قطعه را در یک جعبه تخصصی جداگانه که کمی بزرگ‌تر از قاب بسته‌بندی می‌کنید، بسته‌بندی کنید. اگر جعبه های تخصصی پیدا نکردید، یک جعبه دست دوم را جدا کرده و آن را صاف کنید. شما به جعبه ای نیاز دارید که بزرگتر از عکس و قاب باشد.

مارک گلس با علامت X

اگر قاب دارای پوشش شیشه ای است، از نوار چسب برای قرار دادن X روی شیشه استفاده کنید. این کار از شکستن کامل شیشه یا حرکت بیش از حد شیشه جلوگیری می کند.

از چهره اثر هنری محافظت کنید

اگر اثر هنری شما شیشه ای روی آن نیست، با قرار دادن آن در چند لایه پلاستیک حباب دار از چهره نقاشی شده محافظت کنید.

 

آثار هنری را با کاغذ و حباب بسته بندی کنید

روی یک سطح کار صاف، کاغذ قهوه‌ای را صاف روی سطح کار خود قرار دهید تا انتهای آن روی هم قرار بگیرند تا ناحیه کاغذی به اندازه دو برابر قاب شما ایجاد شود. طرف شیشه قاب را به سمت پایین روی کاغذ قرار دهید. انتهای کاغذ را مانند هدیه دور قاب بپیچید. هرگز آثار هنری یا قاب ها را در روزنامه نپیچید. در حالی که کاغذ روزنامه به خوبی برای بالشتک مناسب است می تواند رد چاپ و نوشته را روی آثار هنری بر جای بگذارد.

نوار بسته بندی را از طول و عرض دور قاب بپیچید. این کار باعث می شود که کاغذ در حین جابجایی در جای خود بماند. این فرآیند را با پوشش حباب دار تکرار کنید.

اگر عکس‌ها و قاب‌های کوچکی را بسته‌بندی می‌کنید، و آن‌ها را با هم در یک جعبه  قرار می‌دهید، هر کدام را در کاغذ بسته‌بندی بپیچید.بااین کاراطمینان حاصل می شود که شیشه در حین حرکت نشکند.

همچنین میتوانید بخوانید

چگونه تلویزیون صفحه بزرگ خود را بسته بندی و جابجا کنیم

قبل از اینکه جعبه را ببندید، آن را برای حرکت تست کنید. جعبه را به آرامی ببندید و کمی آن را تکان دهید تا ببینید آیا چیزی در حال جابجایی است یا خیر. اگر به نظر می‌رسد که فریم‌ها در اطراف حرکت می‌کنند، روزنامه مچاله شده را به آن اضافه کنید.

جعبه را کاملاً ببندید

اگر از جعبه تخصصی استفاده می کنید، یک سر جعبه را با چسب بچسبانید. جعبه را روی انتهای مهر و موم شده قرار دهید و به آرامی قاب پیچیده شده را داخل جعبه بلغزانید. اگر برای جا دادن آن مشکل دارید، از یک دوست بخواهید که در نگه داشتن جعبه کمک کند.

اگر از جعبه مخصوص استفاده نمی کنید، قاب را روی جعبه صافی که قبلا جدا کرده اید قرار دهید و آن را با استفاده از نوار بسته بندی محکم کنید. اگر جعبه تخت به اندازه کافی بزرگ است که بتوان آن را در اطراف قاب خم کرد، آن را خم کنید و سپس آن را با چسب محکم کنید.

اگر جعبه بسته نمی‌شود، می‌توانید جعبه را برش دهید و تکه‌های مقوای جداگانه ایجاد کنید یا جعبه دیگری را جدا کنید و از آن برای محافظت از طرف باز استفاده کنید.

کادر را با محتویات و توصیفگر علامت گذاری کنید

قسمت بیرونی جعبه را در دو طرف با محتوا، کلمه «شکننده» و مکان آن، مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب یا آشپزخانه علامت بزنید.جعبه ها را در کامیون قرار دهید. عکس‌ها را روی لبه‌ها و در جایی قرار دهید که سقوط نکنند. آنها را بین اجسام سنگینی که در حین حرکت جابه جا نمی شوند، قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *